domingo prowadzi tutaj blog rowerowy

O poranku

d a n e w y j a z d u 39.00 km 1.00 km teren 01:55 h Pr.śr.:20.35 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:18.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:240 m Kalorie: kcal Rower:Kross level A6
Niedziela, 23 czerwca 2013 | dodano: 24.06.2013

Często mam ochotę pojechać na wschód słońca. W niedzielę prawie mi się udało :)
Jazda o poranku w wolny dzień daje niesamowite wrażenia. Cisza, spokój i ta świeżość dnia. I zero aut.
Po drodze spotkałem płową modelkę i mi pozowała. Zaznaczę, że zwierzę jest dzikie, ale nie uciekało. Byłem około 3 metrów od danielicy. Spokojnie posilała się gryką i co chwila zerkała na mnie.

Zamglone góry o poranku

Zoom Huty. Zapomniałem dodać przy ostatnim wyjeździe na Hutę, że jakieś matołki na tych pięknych łąkach wybudowały ambonę.

Kategoria na wschód słońca, dnem kotliny

lutra
| 12:16 poniedziałek, 24 czerwca 2013 | linkuj Panorama gór baśniowa,dzikie zwierzę widziane z takiej odległości to rarytas. Super wycieczka.
Ambona z czasem zszarzeje i przestanie się rzucać w oczy. Czasem ukradkiem wykorzystuję je jako unikalne miejsce do odpoczynku. Zwykle oferują spokój i atrakcyjne klimatyczne przestrzenie.