domingo prowadzi tutaj blog rowerowy

Może to początek sezonu

d a n e w y j a z d u 43.00 km 1.00 km teren 02:18 h Pr.śr.:18.70 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:4.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:260 m Kalorie: kcal Rower:Trek 820
Sobota, 2 marca 2013 | dodano: 02.03.2013

W końcu pojawiło się słońce

Kategoria Krowiarki i Wzgórza Rogówki

pioter50
| 08:01 środa, 6 marca 2013 | linkuj Lutra, miałem przerwę w tym roku, więc nie jest tak różowo jak piszesz :), ale jak tylko asfalt zaczyna być widoczny to oczywiście jeżdżę.
Zdjęcia wspaniałe.
FENIKS
| 20:17 poniedziałek, 4 marca 2013 | linkuj No wreszcie jakiś wpis i od razu ładne kilometry a i zdjęcia zacne.
Co do Piotra to nie był bym taki pewien czy na tą lampkę szampana nie przyjechał rowerem ;)).
Pozdrawiam.
lutra
| 19:34 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj Zgadzam się z Tobą Domingo Przerwa u Piotra jest po to,żeby wypić lampkę szampana w Sylwestra,nie siedząc na rowerze. ;)
anamaj
| 18:39 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj Ktoś jechał na podobnym rowerze do twojego i skręcił w stronę Krosnowic. Widziałam tylko plecy i zastanawiałam sie, czy to były twoje plecy.
ryjek
| 11:06 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj Świetnie wyglądają pasy suchego asfaltu za zaśnieżonej drodze. Marzec to dobra pora na rozpoczęcie sezonu. Pozdrawiam i do zobaczenia w terenie.
domingo
| 10:44 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj Anamaj. Nie jechałem. Pojechałem w stronę Jaszkowej przez tzw. Krosnówkę.
Lutra wg mnie to u Piotra sezon się kończy 31 XII, a zaczyna 01 I :)
anamaj
| 10:13 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj Jechałeś wczoraj koło stadionu w Kłodzku ?
lutra
| 06:56 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj Pioter twierdzi,że sezon już dawno się zaczął,a ja uważam,że dla niego sezon właściwie nigdy się nie kończy. ;) .U Ciebie jak zwykle jest na co popatrzeć.Pierwszy dystans na początek sezonu spory.Wszyscy wiemy czego oczekiwać jak się rozkręcisz.