domingo prowadzi tutaj blog rowerowy

Mniej zimowo po okolicy

d a n e w y j a z d u 24.56 km 0.00 km teren 01:19 h Pr.śr.:18.65 km/h Pr.max:40.00 km/h Temperatura:5.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:120 m Kalorie: kcal Rower:Trek 820
Niedziela, 16 grudnia 2012 | dodano: 16.12.2012

W końcu bardziej przyjazna temperatura. Po drodze zimowa cisza i spokój, jedynie pracowity dzień miały drapieżne ptaki, których dzisiaj widziałem wyjątkowo dużo i z bliska.

Poniżej mniej drapieżne kaczki na Nyskie Kłodzkiej :)

Kategoria dnem kotliny

domingo
| 07:21 poniedziałek, 17 grudnia 2012 | linkuj Słyszałem, że w wielu miastach znaki ścieżek rowerowych zasłonili na zimę i zrobili parkingi. To dopiero numer. Co do cyklozy to sama wiesz jak jest :)
Marek. Kaczki mają pazury. Skoro mają pazury to nimi drapią. A jak drapią, to są drapieżne :) Co prawda mniej od jastrzębia, ale są.
anamaj
| 18:20 niedziela, 16 grudnia 2012 | linkuj Szybko wykorzystałeś dodatnie temperatury :) Cykloza :) Z żalem patrzyłam na znikający śnieg, ale też z nadzieją, iż będę mogła pojechać na rowerze do pracy. Niestety ścieżek rowerowych we Wrocławiu się nie odśnieża.