domingo prowadzi tutaj blog rowerowy

Skwronia Góra i Góra Igliczna

d a n e w y j a z d u 78.50 km 15.00 km teren 03:54 h Pr.śr.:20.13 km/h Pr.max:62.00 km/h Temperatura:20.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:770 m Kalorie: kcal Rower:Kross level A6
Sobota, 6 października 2012 | dodano: 06.10.2012

Postanowiłem korzystać ze złotej jesieni w Masywie Śnieżnika. Po drodze była Przełęcz Puchaczówka, Skowronia Góra, Droga Albrechta i Igliczna. Jechało się super. W jeździe przeszkadzają tylko wszechobecne w lesie grzyby.

Na początku "park" przy Zamku na Skale

A dalej już tylko piękne jesienne widoki
Z Przełęczy Puchaczówka

i Skowroniej Góry

widok w stronę Kłodzka i Bystrzycy

widok na Czarną Górę

widok na Góry Bystrzyckie

Brzozowy Krzyż

Kategoria Masyw Śnieżnika

domingo
| 06:48 poniedziałek, 8 października 2012 | linkuj Ancorek masz rację. Fajnie pooglądać zdjęcia przy relacjach z wycieczek.
W przypadku blogów bikerów z naszego regionu można czerpać pomysły na nowe wyjazdy, oglądać zdjęcia i czytać relacje z ich przejazdów znanymi terenami.
U blogerów z poza naszego zasięgu rowerowego można zobaczyć ciekawe zakątki Polski a u Ancorka Południa Europy. Swoją drogą polecam jej blog, bo warto tam zajrzeć dla tych włoskich klimatów.

Marek, z tymi grzybami prawda jest taka, że pakuję i jadę dalej :)
Ra1984
| 18:05 niedziela, 7 października 2012 | linkuj Czuć wiatr ze zdjęć :) Pozdrawiam
Ancorek
| 06:23 niedziela, 7 października 2012 | linkuj Oczywiście, że i TO i TO.
Mnie się podoba "fotograficzny" bikestats, piękne foty wzbogacają wpis z naszych liczników.
Piąte zdjęcie - super. Pozdrawiam.
januszek44
| 05:21 niedziela, 7 października 2012 | linkuj Nie wiem co ważniejsze , jazda czy zdjęcia , a może jedno i drugie.
domingo
| 04:55 niedziela, 7 października 2012 | linkuj Wiatr miał moc wczoraj. Na szczęście nawet wysoko był on ciepły i nie przeszkadzał. Idealna pogoda do jazdy.
Ryjek aparat mam już kilka lat ten sam - kompaktowego Canona Power Shot SX210 IS. Może masz takie wrażenie, bo często jeżdżę "na lekko" bez plecaka i mam tylko przy sobie komórkę z bardzo słabym aparatem 1,3MPix. A wtedy jakość zdjęć jest jaka jest.
Pozdrawiam
pioter50
| 03:05 niedziela, 7 października 2012 | linkuj Fotki super.Pogodę miałeś iście fotograficzną ale widać, że wiało mocno.
ryjek
| 20:49 sobota, 6 października 2012 | linkuj Piękne zdjęcia :)
Zmieniłeś niedawno aparat? Pochwal się czym pstrykasz.