domingo prowadzi tutaj blog rowerowy

Na grzyby

d a n e w y j a z d u 52.00 km 15.00 km teren 03:04 h Pr.śr.:16.96 km/h Pr.max:52.00 km/h Temperatura:20.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:610 m Kalorie: kcal Rower:Kross level A6
Sobota, 29 września 2012 | dodano: 29.09.2012

W górach piękna jesień. Nie miałem dzisiaj czasu na większe jeżdżenie, więc pojechałem na grzyby.
Jelenie mają teraz gorący okres. Słychać je w całym lesie, aż ciarki po plecach przechodzą.

Kategoria Góry Bystrzyckie i Orlickie

domingo
| 06:52 poniedziałek, 1 października 2012 | linkuj Marek zbiory były dużo większe. Te na zdjęciu to z jednego zatrzymania. Dużo było rydzów.
| 17:19 niedziela, 30 września 2012 | linkuj Piotr, te czerwone zbierałem dla teściowej :) Mam tylko nadzieję, że tego nie przeczyta, bo będę miał przechlapane :)
pioter50
| 14:43 niedziela, 30 września 2012 | linkuj Piękne grzyby.Wczoraj na Borowej spotkałem faceta, który niósł wiklinowy kosz.Przez szpary w wiklinowych splotach widać było coś jasnobrązowego.Było tak duże, iż pomyślałem, że to bochenek chleba.Okazało się, że były to dwa wielkie grzyby...Twoje też piękne ale te czerwone zbieraj wyłącznie na sprzedaż... ;)