domingo prowadzi tutaj blog rowerowy

Śnieżnik od strony Goworowa

d a n e w y j a z d u 86.00 km 18.00 km teren 05:11 h Pr.śr.:16.59 km/h Pr.max:65.00 km/h Temperatura:22.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:1170 m Kalorie: kcal Rower:Kross level A6
Środa, 26 września 2012 | dodano: 27.09.2012

Wziąłem dzień urlopu i pojechałem trochę po górach :)
Najciekawsza część trasy wiodła z Długopola Górnego przez Goworów na Polanę nad Jodłowem. Dalej niebieskim szlakiem rowerowym na Śnieżnik (Halę pod Śnieżnikiem).
Ze Śnieżnika miałem zjechać w stronę Stronia, ale nie mogłem sobie odmówić przejazdu Żmijowcem. Z Przełęczy Żmijowa Polana pojechałem na Przełęcz Puchaczówka. W drodze powrotnej odwiedziłem jeszcze Pasterskie Skały.
Po drodze piękna jesień i góry.

Widok z Jodłowa na Góry Bystrzyckie i Orlickie

Widoki z podjazdu na Śnieżnik

w oddali widać Karkonosze

Schronisko na Śnieżniku

Koło schroniska ktoś bardzo chciał pozować do zdjęć

Widok ze Żmijowca na Góry Złote i Bialskie

Ostatnio Ryjek pisał o numerowanych szlakach rowerowych w Czechach, ale okazuje się, że u nas też coś zaczynają numerować.

Czerwone drzewo

Pasterskie skały

Kategoria Masyw Śnieżnika

pioter50
| 14:40 niedziela, 30 września 2012 | linkuj Piękne, dobrze mi znane widoki.Miałeś super pogodę do zdjęć, że aż Karkonosze było widać.Czerwone drzewo niesamowite.No że też ten zwierzak tak pięknie pozował do fotki.Super wycieczka.
ryjek
| 18:07 piątek, 28 września 2012 | linkuj Piękne zdjęcia, a to z drzewem cudowne. Świetna trasa, Żmijowiec, Pasterskie Skały, po prostu idealnie :)
Numerowane szlaki o których pisałem są właśnie w Masywie Śnieżnika i Górach Bialskich, a najfajniejsze jest to, że powstają nowe.
domingo
| 19:23 czwartek, 27 września 2012 | linkuj Kamol dobre pytanie :) Trochę popracowałem z mapą i zdjęciem i stwierdziłem, że widać i Jedlnik i Hutę. Obszar trawiasty ten wyraźny pod Śnieżką to Jedlnik, ale Huta też jest moim zdaniem widoczna z prawej strony zdjęcia na dalszym planie w oddali. To by pasowało do widoku z tych miejsc na Masyw Śnieżnika. Na Jedlniku jest na wprost, a na Hucie bardzo na prawo.
Bogdano: Krzyknę Bogdano, jeśli się pomylę, to ten ktoś nie zareaguje :)
Januszek: Zgadzam się z Tobą, ale wolę jechać w stronę Czarnej Góry po więcej jest z góry :)
Ania i Marek. Wcześniej w okolicach Goworowa takie czerwone drzewa były wzdłuż drogi z obu stron. Ale był to początek trasy i nie chciało mi się zatrzymywać. Ale widok był czadowy.
kamol
| 14:05 czwartek, 27 września 2012 | linkuj Na 4 zdjęciu to widok na Jedlnik czy Hutę ? Trasa bardzo fajna, sporo klimatycznych odcinków. Na Pasterskich Skałach można zejść trochę niżej za drzewa, i jest tam także fajny punkt z rozległym widokiem na Bystrzyckie. To drzewo na Puchaczówce rewelacja.. :)
januszek44
| 08:08 czwartek, 27 września 2012 | linkuj Przejazd Żmijowcem , chyba jeden z ładniejszych widoków, i to nie zależnie od kierunku jazdy.
anamaj
| 07:43 czwartek, 27 września 2012 | linkuj Ale pięknie !! To drzewo takie czerwone !! Dobry pomysł z dniem wolnym - trzeba łapać piękną pogodę.