domingo prowadzi tutaj blog rowerowy

Pętla po okolicy

d a n e w y j a z d u 35.90 km 2.00 km teren 01:38 h Pr.śr.:21.98 km/h Pr.max:53.00 km/h Temperatura:17.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:260 m Kalorie: kcal Rower:Kross level A6
Niedziela, 2 września 2012 | dodano: 02.09.2012

Na łąkach koło Łomnicy zakwitły fioletowo zimowity.

Dodałem fotkę. Podobne są do krokusów. Tylko pora roku inna.

Kategoria dnem kotliny

domingo
| 19:46 poniedziałek, 3 września 2012 | linkuj Widziałem duże ładne wrzosowiska na Polanicy Górnej obok ósemki. Jadąc od Kłodzka po prawej stronie drogi. Jakieś 100 metrów od ósemki w lesie jest duża linia energetyczna i pod nią jest wrzosów szczególnie dużo.
W Lasówce nie byłem. Jeździłem też w niedzielę, ale trochę niżej w okolicy Szczawiny. Oglądałem zielony szlak pieszy na Hutę pod względem rowerowania.
anamaj
| 16:03 poniedziałek, 3 września 2012 | linkuj Rzeczywiście Ryjek myślał, ąe to ty jedziesz w Lasówce. jednak my już kiedyś się spotkaliśmy, więc jeden rzut okiem i wiedziałam, że to ktoś inny. Może ty wiesz, czy gdzieś w naszych okolicach są wrzosowiska ?
ryjek
| 21:50 niedziela, 2 września 2012 | linkuj Widzieliśmy fioletowe kwiatki, ale nie wiedzieliśmy, że to zimowity. Widzieliśmy też na leśnych drogach kwitnący wrzos. Znów kręciliśmy się po tych samych górach, przez chwilę myślałem że widzimy Cię w Lasówce ale Anamaj rozwiała moje nadzieje.