domingo prowadzi tutaj blog rowerowy

Góry Złote

d a n e w y j a z d u 93.80 km 16.00 km teren 05:14 h Pr.śr.:17.92 km/h Pr.max:51.00 km/h Temperatura:33.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:1050 m Kalorie: kcal Rower:Kross level A6
Sobota, 4 sierpnia 2012 | dodano: 04.08.2012

Pojeździłem dzisiaj po Górach Złotych.
Z Droszkowa pojechałem na przełęcz Leszczynową, Przełęcz Jaworową, Złoty Stok, Javornik, lasami na Borówkową gdzie poratowałem się w ten upał litrem Holby i czymś na ząb:)
Po wyrównaniu bilansu wodnego pojechałem zielonym pieszym a następnie łąkami na Przełęcz Lądecką.

Wieża widokowa na Borówkowej Górze

Widok na Czarną Górę prawie z Przełęczy Lądeckiej

Zarąbiste napisy na Borówkowej. Czesi mają fajne poczucie humoru.

Kategoria Góry Złote

anamaj
| 18:11 niedziela, 5 sierpnia 2012 | linkuj Piękna traska, w tym roku też planuję wjechać na Borówkową.
kamol
| 20:07 sobota, 4 sierpnia 2012 | linkuj Dla mnie średnia prędkość na poziomie nawet 14 km/h jest nieosiągalna a co dopiero 18.. Tym bardziej przy tak ciężkich podjazdach. Gratuluję.