domingo prowadzi tutaj blog rowerowy

Upalne kręcenie po okolicznych zakamarkach

d a n e w y j a z d u 60.12 km 11.00 km teren 03:28 h Pr.śr.:17.34 km/h Pr.max:40.00 km/h Temperatura:35.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:340 m Kalorie: kcal Rower:Kross level A6
Sobota, 7 lipca 2012 | dodano: 08.07.2012

Dzisiaj dłuższy wyjazd pachniał mi zmoknięciem. Jak się okazało nie miałem racji. Postanowiłem powjeżdżać w okoliczne dróżki, w które zwykle nie chce się wjeżdżać. Już nie raz sprawdziłem, że dzięki takiej praktyce można zobaczyć znane widoki z bardzo odmiennej perspektywy.

Piękne i pachnące lipcowe łąki

Zagubiony dom z dala od asfaltu

Widoki na Góry Bystrzyckie

Pola gryki pachniały dzisiaj w słońcu obłędnie. Po powrocie do domu musiałem zjeść miodu gryczanego.

Kategoria dnem kotliny

domingo
| 06:31 środa, 11 lipca 2012 | linkuj Byłem przy domku. Wygląda na trochę użytkowany, może tylko do wypoczynku.
FENIKS
| 23:17 wtorek, 10 lipca 2012 | linkuj Fajne fotki łąk szczególnie dla alergika;) A czy domek na 100% zagubiony i pusty, może nadaje się na małe co nieco ;)).
ryjek
| 21:16 poniedziałek, 9 lipca 2012 | linkuj Ja też lubię łąki, ale tylko na zdjęciach Domingo, bo ich zapach powoduje, że kicham i prycham. Piękne zdjęcia.
anamaj
| 06:16 poniedziałek, 9 lipca 2012 | linkuj Bardzo lubię nasze łąki. Teraz także rumianek pachnie obłędnie !
pioter50
| 03:07 poniedziałek, 9 lipca 2012 | linkuj Pogoda jest bardzo niestabilna i łatwo o pomyłkę w jej ocenie.Zmoknięcie to nie problem ale burza jest bardzo niebezpieczna dla rowerzysty.Sam też nie wybieram się w dalsze trasy przy tym pogodowym szaleństwie.Piękne, klimatyczne fotki.