domingo prowadzi tutaj blog rowerowy

Vodni nadrz Pastviny

d a n e w y j a z d u 107.00 km 3.00 km teren 05:48 h Pr.śr.:18.45 km/h Pr.max:53.00 km/h Temperatura:24.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:1090 m Kalorie: kcal Rower:Kross level A6
Sobota, 23 czerwca 2012 | dodano: 25.06.2012

W sobotę objechałem zalew Pastviny. Trasa bardzo widokowa wiodła przez Długopole Zdrój, Porębę, Bartosovice w O.H., Zemska Brana, ścieżką wzdłuż Dzikiej Orlicy do Klasterec nad Orlici, objazd zalewu Pastviny, Pastviny, Klasterec nad Orlici, Ceske Petrovice, Petroviscky, Kamieńczyk, Międzylesie, Różanka, Długopole Zdrój i do domu.
Przejazd przez Czechy umilały piękne pola z kwitnącą facelią.

Takie oto cudeńko stało nad zalewem w Pastvinach - Honda Gold Wing

Zemska Brana - widok z mostu na Dziką Orlicę (Divoka Orlice)
Tu zaczyna się bardzo ładna ścieżka szutrowa wzdłuż Dzikiej Orlicy do miejscowości Klasterec nad Orlici. Wchodziłem na szlak z lewej strony mostu niebieskim szlakiem pieszym. Na początku trzeba przenieść rower 100 m przez skałki. Z prawej strony mostu jest trochę lepszy dojazd przez las.

Urodzaj ryb w Dzikiej Orlicy (Klasterec nad Orlici)

Zapora wodna na zbiorku Pastviny

Piękne pola z kwitnącą facelią

Drewniany kościół w Kamieńczyku

i jeszcze raz facelia

Prawie Ceske Petrovice

Piękny widok na Masyw Śnieżnika z przejścia granicznego Petrovicky-Kamieńczyk.

Widok na Masyw Śnieżnika z okolic Różanki (piękne widokowo miejsce od Krowiarek aż do Trójmorskiego Wierchu). Muszę tu jeszcze wrócić w tym sezonie.

Kategoria Góry Bystrzyckie i Orlickie

lutra
| 15:24 środa, 27 czerwca 2012 | linkuj Byłem kiedyś w Różance,zwiedzałem kościół i zrobiła na mnie wrażenie nie tylko uprzejmość księdza proboszcza ale także ognisko przy plebanii przygotowane przez mieszkańców.
Cudowna atmosfera.To tylko moje skojarzenie dotyczące komentarza Any.
Domingo.Powtórzę za Piotrem...Niesamowite zdjęcia,jak zwykle piękna relacja.
domingo
| 07:51 środa, 27 czerwca 2012 | linkuj Widząc ten kościół miałem w pamięci Wasze zwiedzanie. Widoki na góry z okolic Różanki są zarąbiste.
Z tym motorem wcześniej mijałem się przy zaporze, to przyznam, że na drodze zajmuje na szerokość tyle miejsca co samochód osobowy. Na jednym z kempingów przy Pastvinach był zlot motocyklowy i towarzystwo motocyklowe występowało w pełnym przekroju gatunkowym :)
Dziękuję i pozdrawiam
pioter50
| 15:17 wtorek, 26 czerwca 2012 | linkuj Robisz niesamowite zdjęcia.Jak skończę z najtrudniejszymi trasami to koniecznie muszę pomyśleć o Górach Bystrzyckich i Orlickich.Kiedyś byłem fanem motocykli, ten jednak bardziej już przypomina samochód.Jest piękny.
Bardzo ciekawa trasa.
anamaj
| 13:46 wtorek, 26 czerwca 2012 | linkuj Bardzo ciekawa trasa, 16 czerwca również zachwycałam się widokiem na masyw Śnieżnika w drodze do Różanki. w Różance jest bardzo piękny kościół, który udało nam się zwiedzić dzięki uprzejmości księdza Proboszcza.
pawelz4
| 18:59 poniedziałek, 25 czerwca 2012 | linkuj Fajna ta maszyna, klasyk a widoczki super, cały masyw jak na dłoni.