domingo prowadzi tutaj blog rowerowy

Testowo w przerwie meczu

d a n e w y j a z d u 13.10 km 2.00 km teren 00:40 h Pr.śr.:19.65 km/h Pr.max:45.00 km/h Temperatura:15.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: 50 m Kalorie: kcal Rower:Kross level A6
Czwartek, 14 czerwca 2012 | dodano: 14.06.2012

Test nowego siodełka, bo stare skrzywiło się pode mną i do tego na jedną stronę:) Test wypadł bardzo dobrze. Trzeba je w weekend dokładniej przetestować.

Spotkałem po drodze żabojada. Nie bardzo przejął się, że mu robię zdjęcie.

Góry czekają. No ale muszą zaczekać do weekendu.

Kategoria dnem kotliny

domingo
| 06:09 piątek, 15 czerwca 2012 | linkuj No trochę zahaczyło o drugą połowę ale na szczęście pierwszego meczu :) Jazda rowerem jest jak chodzenie po bagnach. Wciąga.
Coś mi się wydaje, że uszkodzenie siodełka mogło mieć związek z moją niedawną kraksą na Bromovsku, albo chińczyk coś spartolił.
lutra
| 21:26 czwartek, 14 czerwca 2012 | linkuj Co do siodełka,rower ma tę wadę,że trudno na nim usiąść asymetrycznie.Przypomniały mi się wszystkie bolesne wyjazdy na początku mojej przygody z rowerem.;)))
Życzę komfortowych podróży.
folik
| 20:43 czwartek, 14 czerwca 2012 | linkuj Chyba w przerwie pomiędzy meczami ;)