domingo prowadzi tutaj blog rowerowy

Velka Destna - najvyssi vrchol Orlickych Hor

d a n e w y j a z d u 85.00 km 21.00 km teren 05:10 h Pr.śr.:16.45 km/h Pr.max:47.00 km/h Temperatura:17.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:1420 m Kalorie: kcal Rower:Kross level A6
Sobota, 9 czerwca 2012 | dodano: 10.06.2012

Skuszony piwem na Peticesti nie zawiodłem się.
Pogoda dzisiaj do jazdy była idealna. Widoki też dobre. Ludzi w górach trochę mniej. Pewnie po przegranym meczu z Rosją Czesi leczą kaca.
Celem nr 1 na dzisiaj była Wielka Deszczowa w Górach Orlickich.
Trasa biegła przez Spaloną, Mostowice, Mezivrsi, Peticesti, Velka Destna, Serlich, niebieskim szlakiem pieszym do Zieleńca. Dalej niebieskim szlakiem rowerowym przez Torfowisko pod Zieleńcem, lasami na Sokołówkę i dalej z góry do domu.

Łubinowa łąka

Fotogeniczny baran przy schronisku Jagodna

Czerwona cyklotrasa w Górach Orlickich

Trochę spróchniała wieża widokowa, a z niej piękne widoki na Góry Bystrzyckie

Widok na Zieleniec z okolicy Serlicha

Torfowisko pod Zieleńcem

Kategoria Góry Bystrzyckie i Orlickie

domingo
| 06:25 poniedziałek, 11 czerwca 2012 | linkuj Piotr. Na Spalonej baran był sam, a na Wiejskiej miałby dużą konkurencję :)
Góry Orlickie polecam tym co nie byli, szczególnie na rower. Dobrze przygotowane cyklotrasy z super widokami. Ostatnio nawet polepili dziury, których prawie nie było.
pioter50
| 16:51 niedziela, 10 czerwca 2012 | linkuj Mocno podjechałeś.Widoki kuszą, żeby odwiedzić Góry Orlickie.Nie wiem jednak, czy wszedłbym na tę wieżę.Nie wygląda zbyt solidnie.Baran piękny, trzeba uważać bo nam go jeszcze do parlamentu wybiorą, choć pewnie czułby się tam, jak wśród swoich...;)
ryjek
| 14:42 niedziela, 10 czerwca 2012 | linkuj Trasa na piątkę z plusem :)
kamol
| 09:55 niedziela, 10 czerwca 2012 | linkuj Te szutry wyglądają wyjątkowo zachęcająco.. Ogólnie świetna trasa, niemal całe Orlickie za jednym zamachem. Gratuluje. Nigdy nie byłem w Orlickich, ale kiedyś muszę się tam wybrać.