domingo prowadzi tutaj blog rowerowy

Góry Orlickie - Mezivrsi Peticesti i Homole

d a n e w y j a z d u 84.00 km 11.00 km teren 04:22 h Pr.śr.:19.24 km/h Pr.max:47.00 km/h Temperatura:14.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:1110 m Kalorie: kcal Rower:Kross level A6
Sobota, 26 maja 2012 | dodano: 27.05.2012

Idealna pogoda na rower, chociaż na zjazdach trochę skostniałem.
Bardzo miłym akcentem była otwarta budka z piwem na Peticesti (1004 m.)
Wspaniałe cyklotrasy w Górach Orlickich.

Widok na Góry Bystrzyckie z podjazdu na Mezivrsi

Zielony las

Bunkry w Górach Orlickich, gdzie ich tu nie ma :)

Widoki z Gór Orlickich

Widok na Velka Destna

Kapliczka na Peticesti (Kunstatska Kaple)

Kategoria Góry Bystrzyckie i Orlickie

lutra
| 17:28 środa, 30 maja 2012 | linkuj Zafascynował mnie widok w którym nie wiadomo gdzie kończy się ziemia a gdzie zaczyna niebo.Na żywo pewno aż dech zapiera.Leśna dróżka obok bunkrów,kaplica kryta prawdopodobnie łupanym gontem a nie ciętą piłami namiastką tego pokrycia.
Wszystko razem tak ładnie spokojne .
domingo
| 06:49 poniedziałek, 28 maja 2012 | linkuj Pioter i Marek. Góry Orlickie są bardzo ciekawe i mimo, że sąsiadują z Bystrzyckimi są bardzo od nich inne. No i te bunkry ...
Ryjek. Co do trasy to trochę improwizowałem, bo w ten dzień miałem trochę mało czasu. Muszę tam szybko wrócić na cały dzień. Mam niedosyt, szczególnie po obejrzeniu Twojej relacji.
ryjek
| 21:12 niedziela, 27 maja 2012 | linkuj Fajnie że wybrałeś się w te góry i porobiłeś świetne zdjęcia, może zachęci to innych do zaplanowania wycieczki w tym rejonie.
PS. Nie zdążyłem dodać wpisu przed Twoim wypadem ale myślę, że i tak miałeś zaplanowaną własną trasę.
pioter50
| 12:42 niedziela, 27 maja 2012 | linkuj Ponad kilometr podjechałeś a to już jest sporo.Kapitalne widoki, takie własnie lubię.Może w tym roku uda mi się pojechać w Góry Bystrzyckie chociaż raz.Twoje wpisy i fotki zachęcają.