domingo prowadzi tutaj blog rowerowy

3 przełęcze w Górach Bystrzyckich

d a n e w y j a z d u 79.38 km 0.00 km teren 03:54 h Pr.śr.:20.35 km/h Pr.max:61.00 km/h Temperatura:27.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:870 m Kalorie: kcal Rower:Kross level A6
Wtorek, 22 maja 2012 | dodano: 23.05.2012

Korzystając z wolnej chwili pojechałem w Góry Bystrzyckie. Przejazd w całości asfaltami. Odwiedziłem 3 przełęcze. W kolejności Przełęcz Spalona 788m, Przełęcz nad Porębą 690m i Przełęcz Pod Uboczem 730m.
Od początku goniły mnie burze w końcu w Lasówce dogoniły :) Padało aż do momentu kiedy założyłem kurtkę przeciwdeszczową.

Widoki z podjazdu na Przełęcz Spalona

Odwiedziłem też punkt upamiętniający powrót wojsk Jana III Sobieskiego z Bitwy pod Wiedniem. Podobno z tego miejsca obserwował przemarsz wojsk.

Ładne tam widoki. Niestety tu zajrzała mi w oczy zbliżająca się burza. Miał być zjazd przez Gniewoszów, ale postanowiłem uciekać burzy i pojechałem przez Rudawę w stronę Lasówki.

Zalew w Rudawie

Kategoria Góry Bystrzyckie i Orlickie

FENIKS
| 19:20 piątek, 25 maja 2012 | linkuj Świetna trasa a i zdjęcia bardzo ładne i dokładnie jak Ryjek pisze musimy wreszcie się gdzieś spotkać na jakimś wyskoku na szczyty czy to w doliny przy 2m ognisku ;).
lutra
| 17:11 piątek, 25 maja 2012 | linkuj Niestety nie zrealizowałem :). To był plan na ten rok ale los spłatał mi psikusa.
Do zimy jest jeszcze trochę czasu.Wierzę,że mi się uda. :)))
domingo
| 19:12 czwartek, 24 maja 2012 | linkuj Lutra, dokładnie tak jak napisałeś. Miejsce jest naprawdę niezwykłe widokowo.
Nie napisałeś tylko czy już to zamierzenie zrealizowałeś, czy to dopiero w planach.
lutra
| 18:33 czwartek, 24 maja 2012 | linkuj Sosna z przedostatniego zdjęcia, rośnie na stoku Jedlnika,nachylonym w kierunku Masywu Śnieżnika.Po przeciwnej stronie kotliny widać także Czarną Górę.Dróżka nieco wyżej,jest chyba częścią słynnego Traktu Sudeckiego.Tam postanowiłem przejechać kiedyś całą "Autostradę Sudecką".Niezwykłe miejsca Domingo.
domingo
| 06:05 czwartek, 24 maja 2012 | linkuj Pioter50 widziałem Twoją relację z tego wyjazdu. Zrobiłeś przy tej okazji "trochę" kilometrów.
Marek1985 u mnie za to jest gorzej z pałacami :) Ale nie mów, bo tereny też masz ładne. Widać, to na Twoich zdjęciach.
Ryjek. Niby kotlina nie taka duża, ale dróg do wyboru dużo :) Prawdę mówiąc na początku tego sezonu widziałem Ciebie z Feniksem z samochodu, ale to się nie liczy :) Czekam na relację z Orlickich, bo w sobotę przyjdzie mi się z nimi zmierzyć :)
Pozdrawiam
ryjek
| 20:08 środa, 23 maja 2012 | linkuj Pięknie wyszły góry na Twoich zdjęciach. Ty wczoraj jeździłeś po Górach Bystrzyckich, a ja dziś po drugiej stronie granicy przejechałem przez Góry Orlickie. Jestem ciekaw, kiedy się w końcu spotkamy gdzieś na trasie i czy rozpoznamy się mijając.
pioter50
| 17:51 środa, 23 maja 2012 | linkuj No proszę, do czego jesteś zdolny, kiedy masz wolną chwilę.Fantastyczna wycieczka i widoki.Fotki super.Przypomniał mi się mój zeszłoroczny wyjazd na Spaloną i przejazd przez Góry Bystrzyckie.Dzięki Twojej fotorelacji znowu chciałbym tam pojechać.Pozdrawiam.