domingo prowadzi tutaj blog rowerowy

Śnieżnik i Mały Śnieżnik

d a n e w y j a z d u 75.26 km 33.00 km teren 05:05 h Pr.śr.:14.81 km/h Pr.max:48.00 km/h Temperatura:20.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:1090 m Kalorie: kcal Rower:Kross level A6
Niedziela, 20 maja 2012 | dodano: 20.05.2012

Wyjazd bardzo widokowy w Masyw Śnieżnika. Pogoda wreszcie się poprawiła.
Na dojeździe w góry trochę wiało z przeciwka, ale w drodze powrotnej to sobie odbiłem :)
Najciekawsza część drogi wiodła przez Igliczną - Przełęcz Żmijowa Polana - Żmijowiec - Przełęcz Śnieżnicką - Hala pod Śnieżnikiem - Mały Śnieżnik
Powrót do Międzygórza niebieskim szlakiem pieszym.

Na Małym Śnieżniku (1326 m.) byłem pierwszy raz. Widoki ze szczytu są słabe, bo zasłaniają drzewa. Nie brakuje jednak miejsc (prześwitów), z których można zobaczyć Śnieżnik z innej niż zwykle perspektywy. Ciekawe też są widoki na czeską stronę.

Wrzucam trochę widoków, bo były super

Widok z Iglicznej

Widok ze Żmijowca na Czarną Górę

Widok ze Żmijowca na Śnieżnik

Widok ze Żmijowca na Stronie Śląskie

Hala pod Śnieżnikiem i to co widać stamtąd

Widok z Małego Śnieżnika na Śnieżnik i Halę pod Śnieżnikiem

A to już zjazd do Międzygórza. Przerwa na schłodzenie rąk :)

Tama w Międzygórzu na Wilczce

Kategoria Masyw Śnieżnika

FENIKS
| 19:24 piątek, 25 maja 2012 | linkuj Oglądając twoją recenzję z tej wyprawy przypomina mi się wyjazd w tamtym sezonie dokładnie te piękne widoki, miłe wspomnienia.
Świetne zdjęcia.
domingo
| 13:54 środa, 23 maja 2012 | linkuj Dzięki Lutra.
Trzeba trochę pokręcić i jesteś na górze ;)
A tak serio, jeśli stopniowo w sezonie zwiększasz przewyższenia, to bez większego problemu można wjechać. Nie można tylko skakać od razu na głęboką wodę.
Pozdrawiam.
lutra
| 18:22 wtorek, 22 maja 2012 | linkuj Jak Ty szaleńcze tam wjechałeś.Z komentarzy wynika,że zakręconych na wjazd w to miejsce jest więcej.
Nie tak dawno byłem tam na piechotę,umierałem i ożywałem na przemian i nawet przez chwilę nie przyszło mi do głowy,żeby tam wjechać rowerem.
Słowa uznania.
siwy-zgr
| 11:24 poniedziałek, 21 maja 2012 | linkuj allllllllle widoczki :)
domingo
| 06:15 poniedziałek, 21 maja 2012 | linkuj Piotr. Cieszę się, że mogłem pomóc.
Pierwsze piwko było już w schronisku na Iglicznej, bo przez wiatr dojazd w góry trochę mnie zdoił.
pioter50
| 03:31 poniedziałek, 21 maja 2012 | linkuj Fantastyczne widoki, dobra trasa a piwko pewnie piłeś w schronisku ;)
Domingo, wielkie dzięki za informacje o sytuacji na Śnieżniku.Dodatkowo czytając tę Twoją relację, wiem już wszystko co jest mi potrzebne.Dzięki i pozdrawiam.
domingo
| 21:36 niedziela, 20 maja 2012 | linkuj Marek. Piwko było razy dwa + litr wody i 0,5 coli.
Kamol widziałem u Ciebie to zdjęcie i przeprawę przez śnieg. Wczoraj śniegu już nie było. Na Małym Śnieżniku były tylko w lesie jego marne ostatki.
kamol
| 21:25 niedziela, 20 maja 2012 | linkuj Świetna pogoda i rozległe krajobrazy. Czego chcieć więcej.. Ten widok na schronisko z 10 zdjęcia mam jeszcze doskonale w pamięci po swojej ostatniej "przechadzce" po Masywie..