domingo prowadzi tutaj blog rowerowy

Huta i Serlich

d a n e w y j a z d u 74.77 km 34.00 km teren 05:01 h Pr.śr.:14.90 km/h Pr.max:56.00 km/h Temperatura:25.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:1240 m Kalorie: kcal Rower:Kross level A6
Sobota, 28 kwietnia 2012 | dodano: 28.04.2012

Dzisiaj było lasami po Górach Bystrzyckich i Orlickich. Najpierw wytłukłem dupę po kocich łbach żółtym szlakiem pieszym na Hutę (Stanisławem). Później pojechałem lasami czerwonym szlakiem rowerowym do Lasówki. A z Lasówki zachciało mi się na Velká Deštná, ale dojechałem tylko na Serlich, bo dalej pełno śniegu. Kiedy to zejdzie? W ubiegłym roku na weekend majowy już nie było tu śniegu.
Z Serlicha ekspresowy zjazd do Lasówki i lasami do Polanicy.

Widoki były przednie jak na zdjęciach poniżej.

Huta

Strażnik Wieczności :)

Widok na Góry Orlickie - zjazd do Lasówki

Miała być Velká Deštná, ale tu jeszcze nie wiosna

Był więc tylko Serlich i piękne widoki z niego

Widok na Góry Bystrzyckie z Gór Orlickich

I jeszcze raz Łomnicka Równia - widok na Kotlinę Kłodzką

Kategoria Góry Bystrzyckie i Orlickie

rtut
| 12:38 niedziela, 29 kwietnia 2012 | linkuj Super wycieczka pomyśleć, że jeszcze kilka dni temu wygrzewałem się na słońcu w miejscu z fotki nr 2. Śnieg też pokrzyżował mi palny bo miałem w planie Masyw Śnieżnika i Orlickie Góry. Jednak nie żałuję tam gdzie byłem.
pioter50
| 03:27 niedziela, 29 kwietnia 2012 | linkuj Fantastyczne widoki, śnieg o tej porze roku to prawdziwa gratka.Podjazdów też natrzaskałeś.
kamol
| 22:08 sobota, 28 kwietnia 2012 | linkuj 70km prawie wyłącznie po szlakach robi wrażenie..