domingo prowadzi tutaj blog rowerowy

Wapniarka i 3 kamieniołomy

d a n e w y j a z d u 51.75 km 5.00 km teren 03:08 h Pr.śr.:16.52 km/h Pr.max:47.00 km/h Temperatura:14.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:620 m Kalorie: kcal Rower:Trek 820
Sobota, 21 kwietnia 2012 | dodano: 21.04.2012

Miały być Góry Stołowe, ale pogoda się ze...
Było więc krócej, ale też ładnie. Pogoda też wyszła na ludzi.
Celem była Wapniarka i jej wieża widokowa oraz 3 kamieniołomy. O innych, drobnych ciekawostkach wspomnę na zdjęciach.
W nocy i rano trochę padało, więc poza asfaltami było niezłe błotko.

Widoki pomiędzy Nowym Waliszowem a Romanowem

Była też biała droga

3 tytułowe kamieniołomy
Użytkowany w Romanowie

I dwa nieczynne w Romanowie

i na Wapniarce z dołu

i z góry z widokiem na drugim planie na poprzedni kamieniołom

Polna droga między Ołdrzychowicami a Romanowem

Wapienniki

Został jeszcze ostatni cel wyjazdu czyli wieża widokowa na Wapniarce.
Prowadziła na nią gruntowa droga, ale postanowiłem zrobić sobie skrót małą ścieżką, którą po chwili gdzieś wcięło...
Efekt jak na poniższym zdjęciu, czyli chaszczowanie :)

Widoki z wieży na Wapniarce

Kategoria Krowiarki i Wzgórza Rogówki

domingo
| 06:25 wtorek, 24 kwietnia 2012 | linkuj Tak, to ta droga. Właśnie w domu zauważyłem na mapie, że stałem tuż nad kamieniołomem. Widziałem przede mną jakieś obniżenie terenu, ale nie pomyślałem, że to kamieniołom. Byłby czwarty :) 3 zdjęcie było zrobione 30 m przed nim.
Pozdrawiam
ryjek
| 20:51 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj Pomimo kiepskiej pogody, udał Ci się naprawdę fajny wypad. O ile dobrze poznaję, to ta biała droga z piątego zdjęcia kończy się przy wjeździe do kamieniołomu w Nowym Waliszowie (kiedyś ja sprawdzałem), około 1,5km i byłby czwarty kamieniołom ;)
pioter50
| 09:52 niedziela, 22 kwietnia 2012 | linkuj Kolejne niesamowite widoki.Skrzętnie sobie zbieram Twoje mapki.Pozdrawiam