domingo prowadzi tutaj blog rowerowy

Góry Kłodzkie - teren i błoto

d a n e w y j a z d u 62.77 km 17.00 km teren 03:57 h Pr.śr.:15.89 km/h Pr.max:47.00 km/h Temperatura:12.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:880 m Kalorie: kcal Rower:Kross level A6
Sobota, 14 kwietnia 2012 | dodano: 15.04.2012

Miało dzisiaj padać, ale w piątek zmienili pogodę na sobotę. Było zimno i widokowo. Gdzie ta wiosna?
Wybrałem się w Góry Kłodzkie na leśne drogi. W lesie było miejscami trochę mokro i błoto.

Główna część trasy to Kukułka - żółty szlak rowerowy na Przełęcz Łaszczową - Laskówka - Janowiec - obryw skalny nad Bardem - Bardo

Widok z obrywu skalnego jest super. Drogi leśne w okolicy również.

Widok na Kłodzko z Kukułki

Widoki z żółtego szlaku rowerowego Kukułka - Przełęcz Łaszczowa

Kapliczka

Kategoria Góry Bardzkie

pioter50
| 16:26 niedziela, 15 kwietnia 2012 | linkuj Domingo, widoki super, jak z samolotu.W zeszłym roku, będąc w Bardzie z kolegą, miałem jechać na ten obryw ale kiedy nie jedziesz sam, to wciąż jesteś zmuszany do kompromisów i musiałem zrezygnować.Fajny wyjazd, muszę przyjrzeć się dokładniej mapce Twojej trasy.
domingo
| 11:08 niedziela, 15 kwietnia 2012 | linkuj Dziękuję. Czasami lubię zjechać z asfaltu i podziwiać przyrodę. Masz rację Lutra, że tam smakuje najlepiej.
Pozdrawiam
lutra
| 07:40 niedziela, 15 kwietnia 2012 | linkuj Podziwiam Twoje zdjęcia ale tak naprawdę moją uwagę przykuła mapka trasy którą przebyłeś.Poruszasz się w dużej części trasy leśnymi drogami,omal bezdrożami.
Podobnie jak Pioter cieszysz się przyrodą tam,gdzie ona najlepiej smakuje.