domingo prowadzi tutaj blog rowerowy

Jelenie albo daniele

d a n e w y j a z d u 24.75 km 2.00 km teren 01:11 h Pr.śr.:20.92 km/h Pr.max:44.00 km/h Temperatura:14.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:190 m Kalorie: kcal Rower:Kross level A6
Środa, 28 marca 2012 | dodano: 28.03.2012

Miało być krótko po pracy. I było. Ale spotkania ze stadem jeleni nie było w planie. Zdecydowały się nawet pozować do zdjęć.

Jelenie koło Starkowa © domingo

Na pierwszym planie Dębowa Góra. W tle Śnieżnik i Czarna Góra.

Zachód słońca nad Górami Bystrzyckimi

Kategoria dnem kotliny

domingo
| 09:00 sobota, 31 marca 2012 | linkuj Masz rację. Patrzyłem jeszcze w necie na zdjęcia. To są daniele. Cieszy fakt, że takie ładne zwierzaki żyją u nas na wolności. Oby myśliwi ich tylko nie wypatrzyli :)
pioter50
| 05:53 sobota, 31 marca 2012 | linkuj Domingo, fachowcem nie jestem, ale poroża mają podobne do danieli, takie łopatkowe.Zresztą i tak należą do rodziny jeleniowatych ;)
domingo
| 08:01 czwartek, 29 marca 2012 | linkuj Zastanawiam się tylko czy to czasem nie są daniele. Może wypowie się jakiś znawca i rozwieje wątpliwości.
| 06:36 czwartek, 29 marca 2012 | linkuj Pioter z tego co wiem to jelenie samce mogą być agresywne w czasie rykowiska we wrześniu i październiku. Wtedy je słychać i czuć w lesie. Teraz raczej nie. To stado było bardzo spokojne i dało się bez problemu obserwować z około 150m. Jeździły auta, a one pasły się niewzruszone. Tylko dwa rogacze wyraźnie mnie obserwowały. Piękne i dostojne.
pioter50
| 03:06 czwartek, 29 marca 2012 | linkuj Jelenie to chyba teraz niezbyt płochliwe są, bardziej gotowe są teraz do walki, niż do ucieczki.Super fotki, przede mną niestety wszystkie zwierzaki uciekają a zoom mam w aparacie za mały, żeby takie fotki robić.