domingo prowadzi tutaj blog rowerowy

Javornik i 2 x Przełęcz Lądecka i trochę po okolicy Javornika

d a n e w y j a z d u 90.65 km 0.00 km teren 04:52 h Pr.śr.:18.63 km/h Pr.max:52.00 km/h Temperatura:18.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:750 m Kalorie: kcal Rower:Kross level A6
Sobota, 24 marca 2012 | dodano: 25.03.2012

Dzisiaj pojechałem do Javornika. Miałem wracać inną drogą, ale chciałem zobaczyć (poczuć) podjazd na Przełęcz Lądecką od strony naszych sąsiadów. Bardzo widokowy i długi podjazd. Na przełęczy widoki dalekie i atmosfera sjesty. Szczególnie po wypitym w Travnie Gambrinusie :)

Przełęcz Lądecka 665m

Po raz drugi Przełęcz Lądecka

Kategoria Góry Złote

domingo
| 20:25 niedziela, 25 marca 2012 | linkuj Co do mapek, to może w przyszłości.
Zjazd do Javornika bardzo fajny. Trzeba tylko uważać na zakrętach, bo jest na nich dużo grubego piasku po zimie.
kamol
| 12:35 niedziela, 25 marca 2012 | linkuj Podjazd na przełęcz od czeskiej strony jest wg mnie zdecydowanie bardziej męczący. Pamiętam, że ledwo się tam wtoczyłem... Za to zjazd do Jawornika musiał być świetny.
pioter50
| 09:53 niedziela, 25 marca 2012 | linkuj Domingo, zarąbiste fotki, super wyjazd.Te zamczysko robi wrażenie.Chyba skuszę się na ten Javornik.Jakbyś jeszcze zamieszczał mapki Twoich tras , byłoby super.Pozdrawiam.
domingo
| 09:51 niedziela, 25 marca 2012 | linkuj Polecam
Petroslavrz
| 09:45 niedziela, 25 marca 2012 | linkuj Jeśli znów będę w tych rejonach odwiedzę Javornik i tę przełęcz. Widać, że warto :)