domingo prowadzi tutaj blog rowerowy

Srebrna Góra

d a n e w y j a z d u 73.24 km 3.00 km teren 04:26 h Pr.śr.:16.52 km/h Pr.max:52.00 km/h Temperatura:17.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:960 m Kalorie: kcal Rower:Kross level A6
Sobota, 17 marca 2012 | dodano: 17.03.2012

Korzystając z ładnej pogody pojechałem do Srebrnej Góry i na Fort Ostróg, którego jeszcze nie widziałem.
Trasa to: Krosnowice - Kłodzko - Młynów - Wojbórz - Wilcza - Przełęcz Wilcza (532m) - Srebrna Góra - Fort Ostróg (627m) - Przełęcz Srebrna (568) - Czerwieńczyce - Bożków - Ruszowice - Kłodzko - Krosnowice

Wycieczka udana, widoki przednie, dużo podjazdów i wjazdów. Problem był tylko z obsługą manetki od przedniej przerzutki, bo rano przy śniadaniu ciachnąłem nożem kciuk. Ale przecież przez taką pierdołę nie mogłem zostać w domu :)

Widok z Fortu Ostróg (627m)

Widok na podjeździe na Przełęcz Wilczą

Długi zjazd do Srebrnej Góry (szkoda tylko, że dopiero w połowie zjazdu odblokowałem amora. Zastanawiałem się czumu tak trzęsie :)

Srebrna Góra (dużo tu się zmieniło na +)

Fort Ostróg

Most nad nieistniejącą linią kolejową w Srebrnej Górze

Może ktoś wie co to takiego?

Pałac w Bożkowie. Szkoda, że taki budynek popada w ruinę.

Kategoria Góry Bardzkie

rtut
| 08:24 piątek, 27 kwietnia 2012 | linkuj Podjazd w Srebrnej Górze jest super. Poza tym całe miasteczko zyskała fajny klimat po remoncie chyba w 2010 roku ulic. To coś z przedostatniego zdjęcia to najprawdopodobniej pozostałość po wiatraku.
domingo
| 19:41 niedziela, 25 marca 2012 | linkuj Dzięki. Pioter jeśli chodzi o pałac w Bożkowie, to trzeba się spieszyć. Tak szybko niszczeje.
pioter50
| 10:00 niedziela, 25 marca 2012 | linkuj W Srebrnej Górze jestem przynajmniej raz w sezonie ale na Forcie Ostróg dopiero w zeszłym roku byłem.No i ten pałac w Bożkowie.Też już dawno tam nie byłem.Przypomniałeś mi, że może powinienem w tym roku wziąć pod uwagę te cele.Fajne wyjazdy robisz.
domingo
| 20:44 środa, 21 marca 2012 | linkuj Dzięki. Również pozdrawiam. Udanego sezonu.
FENIKS
| 20:17 środa, 21 marca 2012 | linkuj Fajne fotki. Pozdrawiam.