domingo prowadzi tutaj blog rowerowy

Wyszki, Długopole Zdrój i okolice Bystrzycy

d a n e w y j a z d u 61.79 km 0.00 km teren 03:26 h Pr.śr.:18.00 km/h Pr.max:50.00 km/h Temperatura:7.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:350 m Kalorie: kcal Rower:Kross level A6
Sobota, 10 marca 2012 | dodano: 11.03.2012

Wycieczka na południe Kotliny Kłodzkiej. Warunki dobre do jazdy. W górach jeszcze dużo śniegu. Z jazdą wyżej trzeba jeszcze trochę zaczekać. Pod koniec dopadł mnie mały deszcz.
Z miejscowości Wyszki rozciąga się piękna panorama Gór Bystrzyckich z jej najwyższymi szczytami Jagodną i Sasanką. Podjazd do najwyższego miejsca między Wyszkami i Ponikwą dosyć żmudny. Ale zjazd do Długopola to dobra nagroda.

Jaodna 977m i Sasanka 965m - Góry Bystrzyckie © domingo

Odnowiony park w Długopolu Zdrój © domingo

Zamek w Gorzanowie © domingo

Kaplica przy zamlu a w niej ... kury © domingo

Wieża widokowa na Wapniarce (Krowiarki) © domingo

Kategoria Góry Bystrzyckie i Orlickie

pioter50
| 18:05 środa, 14 marca 2012 | linkuj Gdybyś kiedykolwiek chciał zdobywać Ruprechtickiego Spicaka to wyłącznie od czeskiej strony, od wioski Ruprechtice.Od polskiej strony wyłącznie wspinaczka piesza jest możliwa.
| 18:15 wtorek, 13 marca 2012 | linkuj Fajna wycieczka.
Wiele razy obiecywałem sobie wjazd do Długopola ale zawsze jakoś nie wychodziło.Może w tym roku się uda.Miło popatrzeć na zamek w Gorzanowie, bo zdarza mi się przejeżdżać obok niego, na wyjazdach w tamte strony. Mam nadzieję, że już niedługo będę znowu zdobywać podjazdy Kotliny Kłodzkiej.Pozdrawiam.