domingo prowadzi tutaj blog rowerowy

Przedwiośnie w Kotlinie Kłodzkiej

d a n e w y j a z d u 73.32 km 0.00 km teren 04:03 h Pr.śr.:18.10 km/h Pr.max:46.00 km/h Temperatura:7.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:600 m Kalorie: kcal Rower:Kross level A6
Sobota, 3 marca 2012 | dodano: 04.03.2012

Czas po zimie wrócić do kondycji. W tym celu wybrałem trasę, która miała na zmianę podjazdy i zjazdy. U nas w Kotlinie Kłodzkiej o to akurat łatwo. Trasa wiodła asfaltami przez: Krosnowice, Starków, Starkówek, Wielisław, jeszcze raz Starków, jeszcze raz Krosnowice, Żelazno, Ołdrzychowice, Trzebieszowice, Skrzynkę, Rogówej, Jaszkową Górną, Podzamek, Kukułkę, Wojciechowice, Kłodzko, Jaszkową Dolną i po raz kolejny Krosnowice.
Widoki dalekie, roślinność w stanie jeszcze zimowym. Poniżej kilka zdjęć z Kotliny Kłodzkiej.

Śnieżnik i Czarna Góra jeszcze w dużym śniegu. Rowerowy cel na ten sezon © domingo

Znany modrzew © domingo

Topole przed Skrzynką © domingo

Brzozowy zagajnik © domingo

Pałac w Żelaźnie © domingo

Zamek na skale - Trzebieszowice © domingo

Góry Kłodzkie © domingo

Tylko drogowcy wiedzą o co im chodziło © domingo

Kategoria Góry Bardzkie, Krowiarki i Wzgórza Rogówki

pioter50
| 13:25 niedziela, 4 marca 2012 | linkuj Ładny dystans i fotki.Ja też, jak co roku zamierzam stanąć na szczycie Śnieżnika ale myślę, że to będzie możliwe dopiero w połowie roku.
domingo
| 12:11 niedziela, 4 marca 2012 | linkuj Polecam naszą Kotlinę i okolice. Jest gdzie pojeździć a widoki przednie.
rafi1368
| 11:52 niedziela, 4 marca 2012 | linkuj Jak plany wypalą to w tym roku w lipcu wybieramy się na tydzień pokręcić po Kotlinie,w zeszłym roku wypaliły Bieszczady,to miejmy nadzieję,że w tym Kotlina również.
k4r3l
| 10:20 niedziela, 4 marca 2012 | linkuj będę tu zaglądał, skoro masz takie ambitne cele rowerowe na ten rok. ale jak tu nie jeździć po górkach skoro taka zacna okolica :)