domingo prowadzi tutaj blog rowerowy

Łaszczowa i 2 x Kukułka

d a n e w y j a z d u 58.44 km 0.00 km teren 03:27 h Pr.śr.:16.94 km/h Pr.max:52.00 km/h Temperatura:6.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:720 m Kalorie: kcal Rower:Kross level A6
Sobota, 12 listopada 2011 | dodano: 12.11.2011

W tym roku jesień nie daje odstawić roweru :) Pojechałem na Przełęcz Łaszczową przez Jaszkową Dolną i Kukułkę. Powrót też przez Kukułkę, Rogówek i Ołdrzychowice.
Kilka fotek już z mniej złotej jesieni.

Zajazd Kukułka © domingo

Tu jeszcze złota jesień © domingo

Tepeta Windows XP późną jesienią :) © domingo

Widok z żółtego szlaku rowerowego - Kostra © domingo

Jeszcze coś ma ochotę kwitnąć © domingo

Łaszczowa © domingo

Czerwoniak z daleka. Pozostałości po kamieniołomie © domingo

Las, a w nim myśliwi. A na drodze krew zabitego dzikiego zwierza :( © domingo

Kategoria Góry Bardzkie

domingo
| 20:58 środa, 16 listopada 2011 | linkuj Napatrzyłem się na Twoje zdjęcia i pojechałem podobnie :) Do Barda z Łaszczowej jeszcze nie jechałem. W drugą stronę na Przełęcz Kłodzką przerabiałem. Ładne widoki i las. Szczególnie jesienią. Raz trafiłem tam na wysyp grzybów i trochę zeszło :)
kamol
| 19:37 środa, 16 listopada 2011 | linkuj Miałem ostatnio bardzo podobną wycieczkę :) Polecam się kiedyś przejechać z Łaszczowej do Barda. Bardzo fajnie się zjeżdża. Albo na przykład czerwonym szlakiem rowerowym do Przełęczy Kłodzkiej (jest również b. fajny).