domingo prowadzi tutaj blog rowerowy

Góra Igliczna - Sanktuarium Maria Śnieżna

d a n e w y j a z d u 63.82 km 10.00 km teren 03:53 h Pr.śr.:16.43 km/h Pr.max:42.00 km/h Temperatura:22.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:700 m Kalorie: kcal Rower:Trek 820
Czwartek, 2 czerwca 2011 | dodano: 03.06.2011

Korzystając z chłodniejszego dnia wybrałem się na trudniejszą dla mnie wycieczkę (dużo podjazdów).
Trasa: Krosnowice - Gorzanów - Marianówka - Igliczna (tylko do kościoła) - Śnieżna Polana - Międzygórze - Wilkanów - Pławnica - Bystrzyca Kłodzka - Gorzanów - Krosnowice

Poniżej na zdjęciu główny cel wyjazdu

Góra Igliczna z widocznym po prawej stronie od szczytu Sanktuarium Maria Śnieżna © domingo

Widoki na Kotlinę Kłodzką © domingo

Sanktuarium Maria Śnieżna © domingo

Widok ze Śnieżnej Polany © domingo

Dom - okolice Międzygórza © domingo

Kategoria Masyw Śnieżnika

domingo
| 07:30 poniedziałek, 23 stycznia 2012 | linkuj Polecam. Z Iglicznej można pojechać bez straty wysokości na Czarną Górę. Powrót przez Przełęcz Puchaczówka następnie bardzo widokowym żółtym szlakiem pieszym przez Skowronią Górę.
pioter50
| 16:27 niedziela, 22 stycznia 2012 | linkuj Fajne widoki.W Masywie Śnieżnika byłem kilka razy ale w tym miejscu nie.Może w tym roku wybiorę się na tę "górkę"