domingo prowadzi tutaj blog rowerowy

Skowronia Góra upalnym rankiem

d a n e w y j a z d u 52.00 km 7.00 km teren 03:11 h Pr.śr.:16.34 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:30.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:560 m Kalorie: kcal Rower:Kross level A6
Piątek, 18 lipca 2014 | dodano: 19.07.2014

Słońce dawało czadu. Na zjeździe terenowym do Konradowa przejechałem sporego węża około 80 cm. Jak go zobaczyłem, to już nawet nie zdążyłem pomyśleć o hamowaniu czy omijaniu :(
Podjazd od Kamiennej przez Marcinków w taki upał bezcenne :)

Stare zabudowania w Marcinkowie

Kategoria Masyw Śnieżnika, Krowiarki i Wzgórza Rogówki

domingo
| 18:55 niedziela, 27 lipca 2014 | linkuj Też mam Piotrze taką nadzieję, bo nie chciałem mu zrobić krzywdy.
Na szczęście nie hamowałem, a opony były napompowane w teren :)
Prawdopodobnie był to spory zaskroniec, ale za szybko to się wydarzyło, żeby mieć pewność.
Marek, takich starych budowli w Marcinkowie jest więcej, nawet ruiny kościoła. Kiedyś mieszkało tam trochę ludzi. Teraz zamieszkałe są chyba 3 domy, a dojazd do tych domostw jest znacznie utrudniony autem osobowym, a w zimie to można całkiem zapomnieć, chyba że saniami albo skuterem śnieżnym. Sama miejscowość leży na wysokości około 870 m.
pioter50
| 16:34 niedziela, 27 lipca 2014 | linkuj A wężem się nie przejmuj.Prawdopodobnie nic mu nie jest, jeśli podłoże było miękkie.Zależy też, jak twardo miałeś napompowane opony.Lepiej że nie hamowałeś, bo własnie hamując mógłyś go poranić.
| 16:30 niedziela, 27 lipca 2014 | linkuj Kapitalne fotki, jak zawsze.
lutra
| 20:13 niedziela, 20 lipca 2014 | linkuj I pięćset sześćdziesiąt metrów w górę. Dodaję za Markiem. Tak to dzisiaj leci. Zresztą nie wiem jak on to robi. Zawsze jest pierwszy. :)))