domingo prowadzi tutaj blog rowerowy

Czwartek

d a n e w y j a z d u 23.00 km 2.00 km teren 01:18 h Pr.śr.:17.69 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: 60 m Kalorie: kcal Rower:Kross level A6
Czwartek, 27 marca 2014 | dodano: 27.03.2014

Kategoria dnem kotliny

lutra
| 17:18 sobota, 29 marca 2014 | linkuj To działa. :))) Prosta i jasna instrukcja. Dzięki!
domingo
| 21:20 piątek, 28 marca 2014 | linkuj Jak masz już zrobioną mapę, czyli narysowaną lub wgraną z pliku, np. z GPSa albo z komórki, to dalej jak niżej:
1. Wcisnąć pod mapą (jej grafiką) tekst
Embed this map into your own website
Pojawia się okienko z parametrami mapki, która będzie wygenerowana do innych serwisów, np bikestats.
Ja wybieram Large: 640 x 480 px oraz zaznaczam kwadracik przy Extended (profil wysokościowy trasy)
Pod mapką jest pole Embed Code z kodem do wklejenia na bikestats.
Kopiujesz go w całości.

2. Teraz wracasz na bikestats, dodajesz nową wycieczkę i w jej treści wklejasz cały ten skopiowany kod za pomocą przycisku "Wklejki map". Przycisk obok tego od zdjęć.
Po zaakceptowaniu pojawi się już mapka.
I to wszystko.
Pozdrawiam
lutra
| 19:00 piątek, 28 marca 2014 | linkuj Dobry tytuł jak na czwartek. :)))A ja się ostatnio zastanawiam i nic mi do głowy nie przychodzi. :))) Domingo. Podpowiedz mi tak przy okazji co znowu trzeba wyczyniać z tymi mapkami z "bikemapu", żeby się pokazały? Po Twoich wcześniejszych podpowiedziach wszystko było proste.