domingo prowadzi tutaj blog rowerowy

Po czeskich górkach

d a n e w y j a z d u 89.00 km 11.00 km teren 04:28 h Pr.śr.:19.93 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:20.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:870 m Kalorie: kcal Rower:Kross level A6
Sobota, 26 października 2013 | dodano: 28.10.2013

Takiego upału w górach nie spodziewałem się. Wycieczka wielce udana.

Kościół ze szklanym dachem w Neratovie

Kościół Bartosovice v Orlickych Horach

Gdzieś po drodze

Widok na Czarną Górę i Śnieżnik z drogi Niemojów Różanka

Kategoria Góry Bystrzyckie i Orlickie

FENIKS
| 23:42 środa, 30 października 2013 | linkuj No ładny wypad miałeś a pogoda dopisała na całego dzień świetnie wykorzystany.
Muszę wybrać się do tego kościoła ze szklanym dachem bo jakoś nie miałem okazji.
Zdjęcia bajka.
Pozdrawiam.
lutra
| 20:09 wtorek, 29 października 2013 | linkuj Każde zdjęcie to dziełko.Piękna trasa,piękny dystans.
pioter50
| 17:03 wtorek, 29 października 2013 | linkuj Super fotki a kościoły bardzo ciekawe.z początku myślałem, że to jakiś zamek na pierwszej fotce.Podoba mi się różnorodność tematyczna na fotkach.
anamaj
| 18:22 poniedziałek, 28 października 2013 | linkuj Kolejny świetny wyjazd. Kościół w Neratovie będzie mi się kojarzył z przepyszną herbatą babuni, która piłam zmarznięta na jednej z pierwszych wycieczek z Ryjkiem i Feniksem.